External company management Software online
External company management online software from secova: Effective communication of safety rules – also for external companies!
This sophisticated module enables you to record, instruct and document your visitors, external companies, suppliers and contractors.
You can see at a glance who is currently on the factory premises. Your visitors can complete the necessary instructions via the Internet or on site, e.g. at reception.
Do you want the best possible communication of safety rules for external partners?
If handing out safety instructions is not enough for you, sam® external company management is just the thing for you!
Make sure that your contractors, visitors and partners receive exactly the information that is important for the respective activity or order execution.
Whether via web instruction in advance or on site at the entrance – sam® provides exactly the information required for the visit based on the activity – including an effectiveness check!
This increases the level of effective knowledge transfer, increases legal certainty and reduces accidents!
Always keep track of visitors and activities on the company premises!
Use the additional module, the sam®-Gatekeeper, for an overview of all presences and work on the site.
You can use this optional module to have your employees enter advance notifications of visits and external company activities. Attendances are therefore always logged both before and during the visit. Visitor badges can be individually defined and enable quick identification on the company premises.
Would you like to find out more about sam® or test our software free of charge?
What are the advantages of sam®- External company
management?
sam® – External company management – Contractor and visitor module
Ja! Du wählst aus einer großen Zahl an verschiedenen Besucherausweisen aus. Dein Wunsch-Ausweis ist nicht dabei? Kein Problem – sprich uns gern an. Hier geht es zum Kontaktformular.
Können Besucherausweise erstellt werden?Sowohl Besuchervoranmeldungen als auch Arbeitseinsätze von Fremdfirmen sind schnell erfasst. Dank dem sam® Gatekeeper hat Deine Pforte stets das Besucheraufkommen im Blick.
Können Voranmeldungen / Arbeitseinsätze angelegt werden?Ja! Du entscheidest, ob Du für die verschiedenen Besuchergruppen spezifische Schulungsinhalte inkl. Wirksamkeitskontrolle vorhältst.
Können verschiedene Besuchergruppen spezifisch geschult werden?In jedem Fall – und das sollte auch Dein Ziel sein. So minimierst Du Staus an der Pforte, wo Du dennoch ein Besucherterminal bereit halten solltest. Denn: Alle Besucher erreichst Du i.d.R. selten per Vorabzugriff.
Kann die Unterweisung per Web noch vor dem Besuch stattfinden?Das optionale Zusatzmodul, der sam® Gatekeeper, hilft Dir gern beim Führen einer Anwesenheitskontrolle. Im mobilen sam® EHS Manager steht Dir eine Anwesenheitsliste zur Verfügung – inkl. Evakuierungsmeldung für den Sammelplatz.
Kann eine Anwesenheitsliste geführt werden?Ideal additions:
sam® incident management
The electronic sam® incident management system is also an optimal extension.